Öppna förskolan

Eftersom vilmisen kommer gå på förskolan tisdag till torsdag passar det utmärkt för oss att fortsätta gå till vallhovs öppna förskola på måndagarna och så blev det givetvis idag:)

När vi gick förbi vårt hus såg vi att de börjat riva, spännande!!!! Ska nog Våga mig dit i morgon och se hur det går. Ska skylla på att jag måste läsa av elmätaren.


En bild på Vilmisen när vi kom fram... Först på plats var vi dessutom idag. Det har aldrig hänt innan...



Vilma sprang direkt ner till gympahallen och drog fram bollar och klubbor... Undra hur det kommer sluta?!





Bilar är oxå ett stort intresse just nu...


 Babysittern verkar hon aldrig bli för stor för... Vilma och Alice var fascinerade över alla små bebisar som var där idag. Den minsta var knappa fem veckor och vägde bara 3400g, så liten var ju inte ens Vilma när hon kom...




Direkt efter lunch skyndade vi oss hem till bandyn. Vilma somnade på vägen hem och jag höll tummarna på att hon skulle fortsätta sova inne när vi kom hem. Lite väl optimistiskt med tanke på hur hon brukar vara... Det hela resulterade i att hon sov mindre än 30 minuter och att vi fick massor av mys i soffan istället:) 





Å givetvis hejade vi för fullt. Sverige vann även denna match. Nu blir det vila för grabbarna i morgon innan det blir dags att möta ryssarna på onsdag och hellre de förlorar då och vinner en eventuell VM-final... Har svårt att se att det kommer vinna två matcher mot ryssarna på deras hemmaplan, men vem vet....

Annars har det inte hänt så mycket. Vilma har duschat vilket är en väldigt rolig aktivitet. Hon bryr sig inte det minsta i vad jag gör utan hon bara sitter och plockar med allt och ingenting...


 Nyduschad gofis...




I morgon vankas det förskola för vilmisen och jag ska träffa mäklaren angående försäljning av vår lägenhet. Jag älskar verkligen vår lägenhet så det kommer bli lite vemodigt att sälja den...

Nu blir det mys i soffan och massor av popcorn:))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0