Nu är det nära...

Ja nu är jag nog så nära frisk man kan komma. Lite matt i kroppen men det är väl inte så konstigt heller efter de här hemska dagarna. Jag har nog gjort allt jag brukar göra en vanlig dag tror jag:)

Jag, mamma och vilmis tog en promenad efter lunch, tro det eller ej men så visade sig faktiskt solen?! Trodde nästan den gått i ide för gott...


Vi strosade mest omkring och kollade hus. Just nu känns det närmare husköp än på länge, vi får helt enkelt vänta och se... Den som väntar på något.... 

Det jag kommer skriva nu tror jag inte någonsin har eller kommer komma från mig igen men jag måste erkänna att jag tycker nog snön kan utebli i år... Om den inte kommit än behöver den inte komma  alls!  Nu vill jag ha vår på alla sätt och vis! Å jag som verkligen älskar vintern annars, prognosen hittills säger iallafall att vintern är på väg... Men drömma kan man alltid göra och då drömmer jag mig bort till den andra april, ett nytt ryskt guld är erövrat och min andra hälft är hemma igen för fyra underbara månader semester med vår underbara lilla familj....



Den som lever får se och drömma får man alltid göra:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0