Morgonstund har guld i mun...

Idag vaknade jag utav att Vilma gav mig en blöt puss, det är kärlek. Och pigg blir man, studsade i stort sätt upp för att göra frukostvälling och gofrukost till mig själv. 

Efter frukost klädde vi oss varmt och gick ut i vintervädet för att gunga lite. Lite kyla har ingen dött av... Termometern stod på minus tio grader, men det är bara att klä sig varmt. 




För Vilma spelar det ingen roll vad det är för vädret, hon älskar å gunga i vått eller torrt, varmt eller kallt... Samma visa varje gång vi ska gå iallafall... Krokodiltårarna sprutar:( men det går som tur är över fort...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0