Lite piggare:))

Tror det var den välbehövliga volan som kom levererad till dörren i kombination med blåbärssoppan och tulpanerna som var levererade där några timmar senare. Tusen tack kära vänner och då även ni som hört av er på ett eller annat sätt. 


Blandade upp de vita fina tulpanerna jag fick idag och Sofie å Micke med de färgglada jag fick igår av svärmor.

I morse när jag vaknade stod bågen på 65kg, vägde 67kg V.23 med vilmisen så det tar på krafterna att vara sjuk å gravid:( 

Här kommer veckans magbild på en sliten mamma som just nu känner mig väldigt pigg, eller iallafall piggare än på länge:)


Tänk att det bara är 47 dagar till bf, som vi längtar!!!!!




Nu ska jag mysa lite med vilmisen medan jag orkar:))




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0