Längtar...

Lämningen av vår sötnöt gick hur bra som helst. Idag var det som hon visst att jag skulle gå, men att jag skulle komma tillbaka för hon började leka på direkten när vi sagt hejdå:)

Jag passade på att ta en promenad hem, hämta paket på posten och sen bara njuta av lugnet hemma i soffan med kaffe och semla. Jag hoppas verkligen mitt semleberoende går över efter graviditeten:))

-jag passade oxå på att kolla på Sverige-Ryssland innan det var dags att hämta V igen... Missade slutet av matchen, känns som att hämta vår dotter i tid är viktigare än en va jag tyckte en ganska avslagen andra halvlek i gruppspelet var... Huvudsaken är att de vinner på söndag;)

Väl hemma blev det mellis och lek innan vi åkte till huset för lite ärenden. Där var snickarna i full gång med att sätta gipsskivor i alla tak och om jag förstod det hela rätt skulle de försöka bli klara med det till i morgon. Glömde dock att ta kort på framstegen...

Johanna och loui kom förbi å kollade på huset. De var ute på promenad och såg på bilen att vi var där. Mamma Johanna var lika snygg som vanligt och det går inte och se någonstans att hon fick barn för 1,5 veckor sedan:) hon är helt enkelt gjord för att föda barn:)

Annars har det inte hänt mycket... Vi har mest myst, busat, lekt och pratat med pappa D. Saknar honom massor och längtar så jag håller på att spricka. Men nu är det iallafall inte lång tid kvar... Om ca två månader är han hemma hos oss på riktigt... Om mindre än en månad är han hemma hos oss för att vi ska bli fyra... Längtar och är lite smårädd på samma gång, håller alla tummar jag har på att allt ska gå bra och att han hinner hem i tid... 


Nu ska jag så smått börja plocka undan lite här hemma för kommande visningar av lägenheten. Tar jag lite varje dag borde det underlätta fram över och jag kanske inte behöver känna samma stress dagarna innan... 

Igår fick spjälsängen flytta in till oss igen för att ge mer utrymme i det lilla rummet... Det tog sin lilla tid, men skam den som ger sig....





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0