Inskolningen avslutad:)

Sista dagen på inskolningen gick över förväntan, mest jag som blev lite ledsen då Vilma direkt efter hon fått av sig overallen sprang in och satte sig vid ritbordet och vinkade hejdå till mig på håll.
 Hon hade ätit sådär, men sovit som en stock vilket resulterade i att hon sov när jag kom och skulle hämta henne 13.45... Kommer ju bli lite konstigt och hämta ett sovande barn sen när hon börjar på riktigt?!

Medan hon var på förskolan passade jag på att ta massor av förebilder på huset:)) 

Hallen:






Lilla toan nere:


Trappan:






Hallen/hallarna uppe:




Badrummet uppe:






Vilmas rum: 




Pyrets rum:




Vårt sovrum:





Vår klädsammare i anslutning till sovrummet:



 
Köket:






Vardagsrum:











Så det finns och göra:)) men jag tror huset har potential att bli superfint!!!

Helena kom förbi huset och kikade innan vi tillsammans åkte ner på stan för lunch å lite shopping.

På eftermiddagen var vi hos Johanna och hälsade på saiks senaste tillökning. Åter igen blev det en liten prins, prins Loui:)) så liten å så söt!!!



Vilma passade på och fixa å dona med allt å ingenting som vanligt:) och massor av bus med jullan:)






Hon passade även på att ta lite kort på sig själv:))





Väl hemma igen efter en lång dag fick jag ont i magen som vägrade ge med sig... Inte som värkar utan mer bara ren smärta... Inget kul alls så jag och Vilma gick å la oss tidigt men tyvärr hjälpte inte det...

Så dagen har mest bestått av sjukhus besök... Vi kände att det va bättre att kolla en gång för mycket än en gång för lite... Pyret mådde bra, men det mesta tydde på att jag fått magkatarr... Finns väl en risk för att jag tror dom med tanke på att jag kanske inte levt det lugnaste livet de senaste veckorna. Fick tabletter iallafall och det onda i magen försvann.

Svärmor kom och tog hand om Vilma medan jag var där. Dom hade busat och  lagat massor av mat så nu har jag matlådor till hela nästa vecka tror jag:) 

Vilma lekte friskt med farmors mössa, vantar och  halsduk:))








Dom åkte blöjkartong:)


Och mer klädbus...


Nu sover iallafall vår sötnos sött och jag ska strunta i och plocka undan efter dagen utan bara njuta av lugnet i soffan:))




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0