Frisk:))

Nu känner jag mig helt frisk och faktiskt även helt pigg,  inte ens matt i kroppen. Frågan är om jag fick lite extra energi av bara vetskapen att min stora älskling kommer hem om en vecka för att mysa med oss över dagen. Ja, han är tokig... Han tar första flyget från Moskva till st:Petersburg och sen vidare till Sverige för att få så många timmar som möjligt med oss. Då är han i Sverige redan strax över nio:) å hemma hos oss innan lunch. Finns en liten risk att vi hämtar honom på Arlanda oxå måste jag erkänna:) längtar massor och vi har redan börjat räkna ner:))



Vintern är fortfarande långt borta... Det känns mer som vår i luften?! När Vilma vaknade under dagens promenad var hon mest irriterad över att det var varmt om huvudet och det resulterade i denna fina stil:)


Vi passade även på att hämta paket, var ganska glad att vi nu mer har en "åsna" till vagn när jag såg storleken på paketet:)


I paketet låg saker för att kitta Vilma inför förskolestarten. Ett fodrat galonställ och en overall. Allt var alldeles för stort men galonstället kan hon ju faktiskt ha i vår oxå...




Overallen kommer hon nog bli irriterad på om vi behåller....



Och när D läste om märket stod det klart och tydligt, OBS stora i storleken... Missade visst den lilla detaljen... 

Medan vi var ute och gick  passade min snälla mamma på att städa lägenheten. Hon dammade å skura golven, till och med alla vardagsrummets ljuslyktor var tvättade:)


Nu blir det kvällsfika och lite kvalitetstid med mamma i lugn och ro. 
Natti Natti....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0