Fortfarande sjuk...

Vinterkräksjukan, du är inte välkommen i vårt hem så var snäll och försvinn...
Är så glad att det bara är jag som mår pyton (och D) här hemma. Vilma verkar det inte gå någon nöd på. Hon har både ätit och druckit bra idag.

Världens bästa svärmor kom iallafall hit från Uppsala idag för att ta hand om Vilma så jag fick vila. Hon skämde bort oss med både lunch, fika å middag även om jag ångrar starkt nu i efterhand att jag åt, men jag åt för pyrets skull. Väger mindre nu än vad jag gjorde vecka 23 med vilma och nu är vi inne i vecka 34... Så äta vill jag mer än göra, vet att det kommer behövas vid eventuell amning. Magen har iallafall exakt lika mått enligt barnmorskan så pyret tar vad som behövs iallafall:)


Vilma har som vanligt klätt på och av sig hela dagen men idag har hon sprungit så fort förbi att jag missat alla bra fotolägen... Eller så har jag varit för långsam...



Nu håller jag tummarn på att jag mår bättre i morgon, att D blir frisk där borta i öst och att Vilma förblir frisk... För det här önskar jag inte ens min värsta ovän...och att min kära vän Sofie oxå blir frisk, för vi har nig råkat smitta henne:(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0