Badhusbus och VM premiär:)

Vi startade morgonen med frukost och mys i soffan innan vi klädde på oss och gick till badhuset för lite bus. 


Vilma älskar ju och bada så det vill jag inte ta ifrån henne fast jag kanske borde tänka på kroppen...men när bebben kommer finns det ingen chans i världen för bad innan pappa D säsong är slut och kan gå å bada med henne medan jag å bebben myser...






Hon vet precis vad allt finns nu på badhuset och när hon tröttnat går hon vara vidare till nästa bassäng:)






Hon tyckte snön utanför var fascinerande och hade nog kunnat sitta där resten av dagen å bara skratta, peka å busa:))

När vi kom hem vankades det lunch och bandy. Sverige vann premiärmatchen mot Finland utan problem medan Vilma sov gott i vår säng. 

Så nu sitter jag bara här i soffan och tar igen mig medan jag faktiskt längtar lite efter att sessan ska komma ut tassande själv å vilja mysa lite<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0