5 nätter kvar...

För att dagarna ska gå fortare och för att onsdagen snart ska vara här försöker vi hitta på saker mest hela tiden, jag och min lilla sessa.

Innan lunch idag passade vi på att mata ankorna. Kändes som de behövde lite mat efter nattens snöfall:) 








Vi passade även på och leka lite i den lilla snön som kommit ute på gården...





Efter lunch gick vi den vanliga promenaden och avslutade med att handla. Åter igen är det bra att ha en "åsna" till vagn. Kommer nog sakna den otroligt fula men väldigt bra shoppingkorgen på sidan av vagnen när pyret kommer...


Till mellis gjorde jag och Vilma våfflor, vilmas första våffla. Till en början var hon skeptisk men sen åkte det nog ner iallafall lite mer än en halv... Och då va inte jag sen med att äta upp hennes rester, våfflor äter vi helt klart för sällan. Får passa på så länge jag äter för två:))


På eftermiddagen hanns det med att rita:)


Mycket färg....lite överallt...


Jag passade även på att uppfostra sessan till att städa efter sig...


Det ska börjas i tid och hon har valt arbetskläder själv...





På kvällskvisten kom mallan, Emma och Sigge förbi för lite gotta och för att heja fram Saik till seger mot Hammarby:)


Gänget i soffan efter lite mat:)




Magen står för tillfället rätt ut och det blir inte många mer knop gjorda idag. 
Nu blir det raklång i soffan tills John blund kallar:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0