3 nätter kvar...

Dagarna springer förbi och snart är onsdagen här:))

Efter lunch tog vi en uppfriskande promenad, vilmisen somnade på direkten och verkade sussa gott i den bitande kylan.


Hon vaknade som vanligt direkt när jag stannade vagnen... Men jag får skylla mig själv när jag gjort det till en vana för henne att sova när jag är ute och går. Hade nog hoppats att hon sovit en liten stund till så jag hunnit grädda lite pannkakor tills Sofie och Ella skulle komma men nu fick hon hjälpa till istället:)

Både Vilma och Ella åt pankisar med god aptit innan matchen. Testade att ha vaniljkesalla till istället och det visade sig vara riktigt gott tillsammans med jordgubbssylt och det slutade med att både Vilma och Ella åt bara kesella med sked på slutet:)

Vilma fick ha sin julklappsjacka på matchen:)



Och givetvis sin saikmössa:) 


Jag och Vilma hejade, känns bra att pappa D spelar i Ryssland då det hade känts konstigt att se honom i något annat lag än just Saik... Den dagen, den sorgen....


Vilmisen följer matchen intensivt:)


Tjejerna busade inte bara hemma utan även på matchen när Saik hade gjort alldeles för många mål för att matchen skulle vara spännande:)




Å en liten gruppbild på oss alla:)


En väldigt mysig dag med kära vänner helt enkelt:))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0