2 nätter kvar:)

Nu är det nära och som vi längtar!!!! Även om vi har en väldigt fullspäckad dag framför oss så går jag på små rosa moln... Det känns verkligen som det mesta går vår väg nu...


Även denna dag har gått i ett. Vi började med en promenad till vallhov för terminens första öppna förskola. Vilma var lite blyg de första fem minuterna sen var det fullt ös tills det var dags att gå hem.





Det är lite kul och se de äldre barnen ta hand och hjälpa de yngre barnen. Vilma är så snabb med att ta efter alla. Idag kollade hon när de äldre barnen klättrade i ribbstolarna och några senare hade hon klättrat två pinnar upp och mitt hjärta satt i halsgropen... Tur att det är skumgummimatta under:)

Det lektes även lugnare lekar:) här med bilar...




Små som stora...


Efter tre timmar med fullt ös på öppna tog vi en lång och skön promenad i det härliga vintervädret:)








Efter promenad och melllis åkte vi till Maria och alfons för mer lek å fika. 

Väl hemma igen efter en lång men kul dag hade vi paket och hämta på posten. 
Världens pappa hade beställt en ny overall till vilmisen från isbjörn of Sweden, en klänning från geggamojja och en annan klänning från små folk:)) väldigt roligt att han sitter borta i Moskva och beställer fin fina kläder till vår sessa här hemma utan min vetskap.



Vilma tyckte dock inte det va så kul och testa allt på kvällskvisten. 

Nu kollar jag på idrottsgalan i min ensamhet med lite kvällsfika och ska snart ringa och säga godnatt till min stora älskling<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0