1 natt kvar:))

I morgon kommer jag nog få väcka vår lilla sessa för att komma iväg till Arlanda i tid... Men det skulle jag göra alla dagar i veckan om det var så. Känns som det blir en lite längre dag för honom, han bör åka från lägenheten strax efter två inatt svensk tid för att hinna med planet till st:Petersburg, vänta där en timme för att sen komma hem till oss. Känns inte som han vill göra den resan alla dagar i veckan, men behövs det så gör han det:)

Denna dag har för övrigt sprungit iväg och jag är nu helt slut.

Vi började dagen med att inviga vilmas nya overall. Den fick helt klart godkänt av både mig och henne:)




Och det är fortfarande lika kul att gunga....









Istället för att gå hem efter gungningen åkte vi raka vägen till badhuset:) Vilma älskar att bada så det är lika bra å passa på att göra det nu några gånger innan bebben kommer för det blir nog svårt att gå dit med två små själv...


Nu mer får sessan duscha själv och även det älskar vår sötnöt...


Och massor av bad blev det...




Och så här glada är vi att pappa kommer hem i morgon...


Efter lunch blev det promenad. Vi mötte upp Johanna, Therese och Vidar för att köpa semlor som vi sen gick hem till Maria å alfons med. Där tillbringade vi eftermiddagen med fika och lek. Vi gick hem lagom till middagen och jag kan nu meddela att Vilma att Vilma sover som en stock redan och jag lika så snart. Skulle kunna somna här och nu, men lite till ska jag försöka hålla mig vaken. Kvällsfika har blivit lite av en last nu när jag är gravid och den vill jag helst inte missa så bäst att hålla ögonen öppna men sen så.,,

Längtar till i morgon!!!!!!



Kommentarer
sara - mamma till 2

jaha är de du :P har ni köpt 23an? :D

2014-01-14 @ 21:20:06
URL: http://blondstar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0