Längtar!!!!

Vet inte hur många gånger jag skrivit att tiden bara springer i väg, men det är bara fakta! Ge mig fler timmar på dygnet, tack:)

Gårdagen bara försvann?! Lämning på dagis, till xl och kollade tapeter, hämtning på dagis,BVC för 1,5 år kontroll, öppna förskolan och sist men inte minst bandy hos Helena och Ella:) och ja, håller man det här tempot hela dagarna går dagarna fort.

Vilma hade haft en kanondag på dagis och det bevisade om inte annat overallen:)


BVC gick allt annat än bra:( det blev nog helt enkelt lite förmycket för lillhjärtat, hämtade henne helt nyvaken på dagis, in i bilen och till BVC där vi fick ordagrant slänga av henne kläderna till nakenfis och sätta henne på vågen(tror vem som blivit ledsen då). Mätningen trodde jag skulle bli bättre, men ack nej, slutade med att vi höll fast henne å tvångs mätte henne:( vår lilla sötnöt som annars alltid går med på allt... Som tur va hade hon redan tagit 1,5 år vaccinet så det slapp vi( för det hade nog annars slutat i katastrof).

Eftersom BVC ligger i anslutning till öppna förskolan gick vi in där och lekte lite, först då blev hon sig själv igen<3


Knack, knack är någon hemma?






Stora tjejen klättrar nu mer själv upp på stolen och vill hellre sitta där än i sin stol...


Bandyn slutade väl inte riktigt som vi tänkt... Saik spelade inte den bästa bandyn när det gällde som mest men å andra sidan är det bättre att spara skönliret till slutspelet:))

Tjejerna hade iallafall kul:))







När det var dags för välling hade jag två tjejer i knät...


Nu på förmiddagen har jag hunnit lämna V på dagis,varit barnvakt en sväng hos världens goaste alfons och städat inför visningen... Jag får helt enkelt en klapp på axeln av mig själv:))




Håller tummarna på att någon mer är intresserad av lägenheten, utgångsbudet har någon iallafall redan lagt...




Njuter nu med en kopp kaffe å semla:) tur att magen är bra till något... Sjukt trött å sliten ser jag iallafall ut å vara...

Längtar efter pyret i magen... Nu är det helt klart fritt fram å komma... Eller kanske inte, efter lördag är det nog bättre:))





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0