Lång men bra dag:))

Vi vaknade strax efter sju och som vanligt blev det välling i soffan framför Barnkanalen. Mysigare kan man nästan inte ha<3

Eftersom vi lovat att ha en förhandsvisning av lägenheten planerade jag en så kort dag som möjligt i lägenheten innan kl 14, allt för att inte stöka ner förmycket :) så vid 8.30 åkte vi till maxi och handlade för att sedan åka till öppna förskolan i vallhov.

Bildbomb:))







Mycket bus blev det:))

Efter öppna åkte vi direkt hem. Jag la ner Vilma i vagnen och fick henne att sova utanför medan jag fixade till det sista i lägenheten innan jag mötte upp mäklaren.  

Medan mäklaren visade lägenheten tog vi en promenad på stan. Enligt mäklaren var paret väldigt intresserade men skulle lämna besked i morgon... Så vi måste hålla tummarna ett tag till...

Efter mellis åkte vi ut till familjen Mossberg.
Vilma stortrivdes med både grabbarna och lilla Rut. Vet inte hur många pussar Rut fick och inte heller hur mycket grabbarna pysslade om Vilma.. 


Vilma å lillvovven:)


Vilma i helt hel tröja;) grabbarna fick på både tröja, hjälm och handskar men tyvärr hittade jag inte telefonen då... Hon va så söt:) 





Vilma somnade sen på tre röda när vi kom hem och jag sitter i soffan å bara njuter av lugnet. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0