Vi lever:)

Å vi har det bra... Åland var toppen. Åker mer än gärna dit igen:)

Här njuter jag av morgonkaffet:)


Kvällsutsikten...


Jenny njuter av utsikten...


Vi försökte ta lite kusinbilder...







Vindruvorna här hemma växer...


Igår var Sara å nosa här å lekte lite:)


Dagarna springer i väg å jag får egentligen inget vettigt gjort...

Idag på förmiddagen var familjen Hellmyrs här å hängde lite... Som sagt vi har nog inte riktigt fattat än att det är på riktigt att Grabbarna ska spela i Bollnäs i vinter... I kväll har de dessutom träningsmatch mot zorky...en förlust är nog att vänta, frågan är med hur många mål... 

Nu väntar jag på att lillprinsen ska vakna å att D å V kommer hem så vi kan fika lite:))




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0