Gräsänka

De bra dagarna har avlöst varandra å vi har njutit av varje stund. Bad är något om står överst på listan varje dag:))


Ella bus å Vilma trivs som fiskar i vattnet 


Vi har cyklat...





Plockat mer hallon..



Haft muraren här för att kolla på vår öppna spis för att bolla idéer om hur vi ska fixa till den. Så nästa vecka är förhoppningsvis projektet på g...



Igår passade vi på att ta en promenad ner på stan för fika, shopping och lek i Stadsparken. Vilma träffade snabbt en liten kille att leka med.

Kvällen spenderade jag å Ludvig med tjejerna hos Maria som bjöd på mat. En väldigt trevlig kväll där vi alla blev uppdaterade om vad som hänt under semestern:) en väldigt trevlig kväll<3

Nu myser jag å barnen i soffan innan det blir full rulle hela dagen/helgen då D är i Monaco med laget. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0