Sol:)

Igår vankades det föräldrargrupp, egentligen vet jag inte varför jag går på det igen men det är säkert bra att träffa lite mammor med barn i Ludvigs ålder oxå:)

Vid lunch mötte jag upp mallan på stan och vi passade på att äta i solen innan vi hämtade V på dagis. 

Vi hann knappt hem innan det var dags för vernissage på dagis. Det bjöds på fika och fina konstverk:) 
Det var en stolt mamma och stolt pappa som gick därifrån:))









På eftermiddagen kom familjen Hellmyrs förbi på lite bebismys och fika. Vi har inte setts sen innan jul så det var väldigt trevligt och det fanns massor att prata om:) 



Nu inväntar vi att gå ut i finvädret och leka lite... 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0