Sverige:))

Gårdagen bjöd på mycket mys. Vi tog en sista på ett tag höstpromenad i parken. Hösten har kommit så mycket längre i Sverige. I morgon hoppas jag på att få njuta av en härlig höstpromenad här hemma, bland gulröda blad, sol och sådär lagom varmt.




Vi passade på att beställa pizza som sista måltid för att slippa onödig disk;) eller bara för att det är sjukt gott med pizza:)

I den här backen kör kidsen backträning:)

Klockan ringde iallafall kl 06.30 i morse ( 04.30 svensk tid) Vilma sov som en stock å det gjorde lite ont i hjärtat när vi tillsammans gick in vid 07.15 och väckte henne.



Fast vi var i sjukt bra tid och bara väntade på att tiden skulle gå missade vi bussen och fick ta en taxi till arenan, så nu har vi testat det oxå;)

På bussen satt inte Vilma hos oss många minuter utan ville hellre mysa med myran. 


Trafiken till flygplatsen flöt på helt ok och vi var i god. Måste erkänna att det var ganska skönt att vara två vid incheckning å alla andra kontroller.



Resan gick oxå helt ok, vilmisen lekte mest på golvet och när hon inte lekte var hon hos myran:)





På Arlanda mötte världens bästa svärfar upp oss:)) 
Och nu njuter vi i soffan för hela slanten:))



Å jag måste ju även skriva att min tvättade iPhone 5 fungerade felfritt när jag kom hem???!!! Hur är det möjligt???!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0