Vår?!

Frågan är om det inte är något galet med klimatet, termometern står fortfarande på 15 grader och klockan är över åtta. 




På promenaden var det nästan för varmt att ha skaljacka på en tunn tröja... På träden utanför har det börjat komma knoppar, dom stackarna är lurade för det är ju trots allt den 5:e november?!

Idag har det blivit en hel del tid ute, två gånger har vi besökt lekplatser. Vilmisen fick testa åka någon slags karusell som verkade vara en succé. Först åkte hon med pappa men det dröjde inte länge innan hon sprang av å på själv och pappa fick putta på:)








Annars har vi mest busat, ätit och myst. Vi har förresten gjort dagens goda insats genom att köpt mat till en hundvalp som så gärna ville leka med oss i lekparken. Vi hade sett honom ensam där i flera timmar och djurvännerna i oss tyckte synd om honom. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig då men vi får väl se om han är där i morgon oxå (förhoppningsvis inte)

Efter mycket utelek blev det givetvis kvällsbad på kvällen och idag var det nog första gången Vilma tog sig fram och tillbaka liggande i badkaret:) 


Annars brukar hon mest stå och leka:)




Nu blir det solsidan och mys i soffan för oss. I love ny life:))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0