Shopping

Idag har vi haft en heldag tillsammans. Vi hade en riktigt lugn start på dagen. Vilma vaknade runt halv nio och då gick D upp med henne medan jag låg i sängen och drog mig en stund till.

Efter Vilma lunch tog vi en promenad till euro park (ett shopping center) där det blev lunch, shopping och fika:)

Som vanligt blev det bara shopping till vår lilla sessa, bland annat de här söta skorna:)




Hon sprang glatt runt med sin lilla påse från Zara:) 



Det skulle åkas hiss:)


Och kolla på ballonger




Väl hemma igen blev det bad och pizza, smaskens. Vilma nöjde sig med att få ananasen på pizza till efterrätt.

Nu myser vi lite framför biet Maja innan det är Natti Natti för vår sessa och vi tänkte kolla på Zlatan när väl matchen inte är mitt i natten Moskva tid:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0