Gameday

Dagen kommer bestå av sport! Först ska vi heja fram dynamo till seger på hemmaplan mot Volga (tror jag) och tills nu trodde jag vi kunde kolla på bandy innan den avgörande play off matchen för Sverige men så verkar inte fallet vara...
Iallafall blir det en sen kväll då vi efter matchen ska heja fram Sverige till VM! Sommarens VM skulle vara sjukt mycket roligare om Sverige var med, så heja heja:)

Är det en kille eller tjej i min mage? Tycker själv magen ser lika ut som med Vilma...

V.27 (26+2)



Håller tummarna på att jag kan ha alla byxor fram till jul, för alla mammabyxor är hemma:) tights å baggybyxor är toppen än så länge:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0