Gameday & Bron:)

Ikväll blir det först match och sen veckans höjdpunkt på tv, sista avsnittet av bron!!! Som jag längtar:))

Förhoppningsvis vinner dynamo innan oxå så att älsklingen är nöjd å glad. 

På dagen promenad smygfotade jag min skidgubbe i spåret. Gubben är nog mellan 80 och 100 år. Han har ingen teknik och ser ut att ramla ihop när som helst men han stretar på varje dag:)) tänk om man själv är så hurtig på ålderns höst:))


Alla skarvar i asfalten som kommer gör att får obalans och håller på att ramla men då skakar han bara på huvudet och kör vidare:) krutgubbe! Har dock inte sett honom i någon backe än och det hoppas jag verkligen att jag slipper....

Nu är det dags att fixa middag och göra oss klara:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0