May. 10, 2013

Vi började dagen med en lång härlig promenad i det underbara vädret:) jag var verkligen tvungen att röra på min ömma kropp då träningsvärken tagit över totalt! En ganska skön känsla faktiskt:)

Efter promenaden passade jag på att baka medan Vilma lekte med farmor och D var och byggde altan.

Vi passade även på och åka till gammelfarmor Karin och gratulera henne på 86 års dagen. Karin blev så glad att vi kom och Vilma charmade både de unga och gamla som var där:) tänk att vår älskade sötnöt kan vara en sådan glädjespridare:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0