Förlust:(

Gårdagen bestod av full aktivitet. På förmiddagen blev det utelek innan lunch, efter lunch kom Julia, Maria och affe hit på fika (affe stod för fikat)
De gick egentligen helt lagom till det var dags att börja med middagen. Vilma fick äta vår mat och det gick mycket bättre än med barnmaten så jag kanske måste börja laga barnvänlig i fortsättningen.

Vilma har även fått smak på russin... Hon vet precis vart de står och hur man ska ta dom själv. Ett i taget, annars blir pappa tokig och Max fyra stycken:)

På kvällen spelade jag match, tyvärr förlorade vi:( tycker att vi var bättre över hela plan, men vi gjorde inte mål på våra chanser och då vinner man inga matcher.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0