Sven...

Ja då var vi efter många om och men framme på Öckerö... Åkte hemifrån klockan 08.40 i morse och kom till heden när det var ca 5 min kvar på första halvlek... Men vi kom iallafall fram:) och Sverige vann med 7-3. Känns dock inte som någon riktig värdemätare då ryssarna ställde upp med ett helt annat lag än de som kommer dyka upp på VM senare i vinter... Men kul att dom vann iallafall.  Göteborg bjöd dessutom på ett fantastiskt bandyväder och som D sa - vet man att det alltid är sådant här väder så behövs inga hallar..




På vägen till Gbg stannade vi i Laxå och åt lunch. Vilma va inte supersugen på att sätta sig i bilen igen, utan helst hade hon velat leka i snön:) men med tanke på klädseln satte jag stopp för det:)





Skotjejen har varit i farten igen... Och nu  sätter hon på sig mina skor när jag vägrar sätta på hennes inomhus... Förmodligen är det lättare att få i fötterna;)











Nu ska jag och mamma mysa med massor av godis och film innan det är dags att sova för att orka med morgondagens kryssning till Kiel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0