Supercupfinalvinst:)

Här händer det saker mest hela tiden så därför blir bloggandet lidande. Jag är även lite tröttare än vanligt och jag tror det beror på att kroppen slappnar av när vi är två som hjälps åt istället för att behöva göra allt själv. Det är verkligen helt underbart att ha båda mina älsklingar nära och se deras speciella band till varandra. Hon är verkliges pappas tjej.


Vi kommer få en vit jul här, men jag kan inte påstå att det är något vidare mysigt väder:( riktigt ryssväder är vad det är, grått å trist är bara förnamnet...men det är bättre än gröna gräsmattor så jag bör sluta klaga.


Igår blev det en liten shoppingtur för att fixa de sista julklapparna. 

Idag var det matchdax igen, supercupfinal, de som vann rysksligan förra året mot de som vann ryskacupen i år, alltså dynamo Moskva-dynamo kazan.
Moskva vann rättvist, fast matchen gick till förlängningen. De får tacka sin svenske målvakt Anders Svensson att siffrorna inte rann i väg:)

För första gången under säsongen var det ganska mycket folk på matchen(mot vad det brukar vara) ca 2000... Så jag tog mig inte fram innan prisutdelningen var över och bucklan var hissad...



Pappa och dottermys efter matchen:)





Sofia ville oxå vara med på ett hörn:)



Sofia och Vilma busade som vanligt efter matchen...



Och vi passade på att hämta pizza efter, orkade inte göra mat och det faktiskt söndag...




Nu blir det godis och mys i soffan, inte konstigt att magen växer:))








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0