Morgonmys

Hela familjen var uppe i tid och hade mys i soffan. Inte jättekonstigt kanske då hela familjen låg i sängen klockan 22.15 som trötta sillar:)

Sitter och funderar lite... Fick en tanke idag om va 17 jag och Vilma ska göra här tills den 19:e december när pappa D inte kommer vara här?! Tanken har nog inte slagit mig förut att det blir drygt två veckor här utan honom... Min mor och far kommer mellan den 11-16 december men jag kan ju lika väl åka till dom då...

Och sen åka tillbaka hit den 19:e och fira jul här iallafall... Kruxet blir då att vi inte kan vara något här i januari men det kanske inte gör något... Tror D tycker det är skönare att vi är hemma i säkra Sverige när det är såpass nära bf...

Ja ja.. Vi får helt enkelt se:) ska se om det finns några flygbiljetter till oss i morgon och därefter ta ställning om vi kanske åker med... 

Nu vankas det snart lunch här och sen en underbar långpromenad i det fina vädret. Minus 7 grader och strålande sol, lovely !!!  






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0