Dagen före dagen:))

Tror både jag och Vilma längtar till i morgon och jag tror D längtar ännu mer. Jag har ju iallafall vilmisen hos mig varje dag. I morgon kommer vara första gången på länge som jag ställer klockan och den bör nog stå på 06.46 för att vi ska hinna iväg i tid. 
Förmodligen är vi redan vakna då, men man vet ju aldrig...under kan ju ske:))

Ligger nu åter igen och drar på att gå upp och städa. Jag kan inte förstå hur det kan vara så kul att riva ut allt som finns var eviga dag... 
Så när jag går upp ska jag först städa, sen packa och om tid ges ska jag kolla vad som finns i paketen jag beställt från lekmer till Vilma. 
Det är inga julklappar så jag känner ingen brådska att öppna men de skulle vara kul och se sakerna live:) 
längtar efter att få göra i ordning hennes rum. Egentligen är det helt onödigt då vi ska flytta inom kort, men hur kort är inom kort? Och kommer vi köpa hus här eller i Uppsala? Eller varför inte värnersborg;)

Hade det inte varit för att vi vill ha en uteplats så hade vi nog inte haft så bråttom med att flytta, visst börjar lägenheten bli lite väl liten och trång men å andra sidan är det inte så många dagar vi spenderat här de sista åren... Jag älskar verkligen vår lägenhet och det kommer bli jobbigt att sälja den.. Den tiden, den sorgen...
 Har väldigt svårt att se att det blir innan sommaren om inte vi ska trolla fram det ett hus som vi känner tillfredsställer oss...

Idag har vi iallafall haft myslunch med Charlotta, ture, Sofia och lilla Ruth på livingroom. Annars har vi bara myst och hämtat paket av surgubben på Konsum:) dessvärre tycker han nog desamma om mig för jag lovar att det märks att jag inte tycker om honom. Knappt jag säger hej:S väldigt moget av en snart 33 årig tjej som för det mesta är ganska glad och positiv, men jag tål varken honom, hans attityd eller arrogans.... Han är en surgubben helt enkelt som borde se sig efter ett annat jobb:)

Meningen var att vi skulle gå ner till Jernvallen och kolla på Saik idag men vi orkade inte. Vilma ville hellre mysa i soffan...




Så nu hoppas vi de vinner iallafall.

Dagen matvrak:)





Nu borde jag gå upp... Men ligger nog iallafall 10 minuter till för det är så gött:))
Vill ju inget annat än att gå och lägga mig så det blir morgon... Vill bara komma iväg och få pussa på min älskling:))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0