Magsjukan??!!

Vad det än är som är fel på min kropp är det inte välkommet just nu... Vill inte gå ner ett gram till nu, snarare vill jag gå upp i vikt och lägga på mig lite muskler...

Efter vår utflykt idag blev det lunch och efter det har min kropp strejkat. D har varit fantastisk och tagit han om både mig och lilla V. Nu vid läggning fick han i henne 160ml välling vilket knappt aldrig hänt förut.

Nu sover hon som en stock, dock bredvid mig i sängen fast på avstånd?! Undra om hon känner på sig att jag mår dåligt?!

Jag ska iallafall försöka lägga ner henne i sin säng och äta lite mer fruktsoppa. Fruktsoppa är nämligen det enda jag är sugen på... Tack och lov mår jag iallafall 10ggr bättre nu än för någon timme sedan:)) peppar, peppar...

Så om vi är tråkiga och inte vill hitta på något vet ni varför... Karantän på smedsgatan några dagar...

Vilma fortsätter iallafall och klättra på allt... Idag använde hon gåstolen som en annan form av "gåstol"... Vår stora tjej:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0