Jag älskar min lilla familj<3

Som vanligt gick D upp med Vilma innan tuppen var uppe och jag fick sovmorgon:)) det är helt underbart att se hur glad Vilma blir D slår upp sina blå. Hela hon skiner av lycka och hon vet att det är lek och bus som väntar:)

Efter frukosten kom min bror och hälsade på lite spontant, vilket var uppskattat av alla. Vi tog en promenad tillsammans och åt lunch innan vi hämtade Tim på dagis.

Nu är D och handlar, små tjejerna sover, Tim busar, Malin fixar och Malins Daniel sover så han orkar med kvällens valborgsfirande och grillning;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0