Fullt upp

När hjärtat är hemma blir det fullt upp och vi försöker umgås så mycket som möjligt när tillfällen ges och därför hamnar bloggen lite på efterkälke...

Vi började dagen med att storhandla ihop hela familjen... Tänk att även det kan vara mysigt?! Följt av att älsklingen lagade mat. Han har fått någon slags dille på korv så det blev stekt potatis med just korv. Supergott! Antar att det var så gott för att jag inte behövde laga det själv.

På eftermiddagen kom några kära vänner på besök och fikade. Vi hann iallafall vara fulltaliga med respektive ca: 30 minuter innan det var dags för hjärtat att åka in till Gävle för teori till matchen som han inte ens skulle spela. Märkligt, men bara till å gilla läget:)

Matchen slutade iallafall på bästa sätt:)= oavgjort. Det var en ganska sömnig tillställning... Antar att jag tyckte det för att hjärtat satt bredvid och inte var på plan.

Vilmisen fick present av Sofie idag:) två små råttor som hon verkade gilla skarpt:) Och bilden på kläder fick hon av barnvakten och min pluggkompis josse:) bortskämda unge:D men det är hon värd:)

Natti natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0