Sovmorgon..

Världens bästa fixade frukosten tillsammans med Vilma i morse så jag fick sova en stund till. Vardags lyx kallar jag det och det är jag inte bortskämd med.

När han åkte och tränade tog vi en promenad i snön och nu kan jag faktiskt säga att emmaljuna citycross är den perfekta vagnen för mig! Den fungerar i vått och torrt, i snö och lera och vad mer kan man begära. Testade nämligen en liten genväg idag:S

På eftermiddagen tog vi en sväng till barnaffären. Vi köpte tuggsaker till Vilma och någon burk puré :) Vi testade persika idag och det verkade vara någon form av favorit:) tror hon svalde lite iallafall...

Även till kvällen överraskade min älskling mig med att laga middagen. Färskkycklingfilepasta med champinjoner och vitlök( det var förhoppningsvis rysk frigående kyckling) annars tänker jag inte äta upp markören som blev kvar till i morgon;)

Kvällen avslutades som alla andra med godis, glass, chips och film. Säger som en vän till mig... Fint skinn ska hållas spänt....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0