Lediga

Efter segern igår blev laget lediga fram till torsdag när det är dags för nästa match. Superskönt med två helt lediga dagar.

Idag har vi bara njutit av ledigheten. Vi tog en promenad till ett köpcentrum som ligger en bit bort dör vi åt lunch och shoppade lite.

På kvällskvisten passade jag på att testa ugnen här för första gången och den fungerade faktiskt precis som hemma, men det är faktiskt inte självklart i det här landet:)

Tiden går så fort, dagarna bara försvinner... Och jag känner mig mer hemma här för var dag som går:)

I morgon ska vi passa på att åka på en utflykt om det inte kommit för mycket snö under natten och det inte är allt för dåligt väder... Det återstår att se helt enkelt....

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0