Lunch i högbo:)

Idag åkte jag och vilmisen till högbo för lunch med Sofia. Vår prinsessa blir så bortskämd av alla...och idag även av Sofia plus familj:) vilma kommer vara så söt när hon växt i de fina kläderna<3 Vi åt gott och snackade lite om vårt kommande äventyr. Det känns så bra att hon varit med om det här innan. Tiden gick så fort och helt plötsligt var kl 16.30 och det var dags för Sofia att åka. Vilma sov så gott så jag kunde inte med att väcka henne för att åka hem så jag satte mig på kvarnen och åt glass för att gå tiden att gå:) ganska mysigt<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0