Vill ha vår på riktigt!!!

Förra fredagen bjöd på riktigt sommarväder! Vi tillbringade eftermiddagen i Högbo med vänner och kvällen i stugan med grillning!
Fixat lite i Luddes rum när våren lyst med sin frånvaro...
Även fixat lite nere... så nu har kidsen lite lättare att ta fram saker när de själva vill (på gott och ont)
fotbollsskolan har börjat! Tror både jag och barnen vill ha lite varmare väder! När det ska spelas fotboll ute!!!
vi har testat en vecka till av linas matkasse men nu For det nog vara uppehåll ett tag eller testa någon ny... kidsen är inte jätteimpade!
I helgen var jag och kidsen på kattutställning medan D var på 30års fest! Annorlunda men helt ok!
Efter kattutställningen åkte jag och Ludde till stugan medan Vilma var på 5årskalas hos Lily:)
På söndagen bjöd jag och Ludde på frukost! Vilma och D tog sovmorgon :)

Nu längtar jag efter att våren ska komma på riktigt! Hela veckan kommer bestå av orientering på jobbet så jag hoppas verkligen att jag/vi slipper regn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0