Alla hjärtans dag...

Igår passade vi på att fira en dag förtidigt med middag på church street i Gävle! Kidsen älskade att slänga jordnötsskal på golvet(låt det inte bli en vana).


Idag firade jag och kidsen med lite skridskoåkning på sjön och fika:) när vi kom hade D överraskat med rosor och choklad...

Vilma har mer och mer börjat intressera sig för att skriva... och idag frågade hon om jag kunde säga bokstäverna i loui så hon kunde skriva dom och här är resultatet:)


Nu ska jag ner och mysa med min andra hälft som precis kom hem från träningen:)

Skriv inläggstext 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0