En mysig helg!

Fredags häng i vallhov... igår kom Mikko hit och lämnade Ella och grabbarna åkte och tränade. Se tog jag med tjejerna på kalas och D tog med Ludde till familjen Edlund/Laschka för hockey och tacos! 


Jag och Vilma åkte dit när kalaset var slut. En väldigt trevlig dag med mycket skratt:)

Och idag har vi bara varit! Jag började dagen med att rensa Luddes garderob... inte kul, men behövligt! Efter lunch drog Maria ut mig på årets första löptur! Sjukt skönt! Kommer inte ens ihåg när jag sprang sist!

När jag kom hem blev det sconesmellis! 

Och eftermiddagen tillbringades i stugan! 

Nu blir det söndagsmys i soffan för att ladda batterierna till en ny arbetsvecka!

Lite rensning och målning så kan nog det här bli bra! Utsikten är ju magisk!
Övervåningen på stugan är bra gullig! Men det känns som den behöver rustas något innan det går att vara där:) idag väcktes många nya tankar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0