I morgon kommer tomten!!!

Vilka dagar det varit! Jag har satt mina första betyg, måluppfyllelsen är gjord för årskurs 1-5, jag har haft en heldag på högskolan och klarat två eximinerande uppgifter i Drama och it. Vi har haft skolavslutning i kyrkan. Barnen var superduktiga! Kyrkan var helt full av förväntansfulla elever och föräldrar. Jag stressade efter kyrkan tillbaka till skolan och låste in mig på en kollegas rum där jag hade ett eximinerande bokseminarium mellan 10-12... tanken var att alla skulle samlas i matsalen kl 12 för julsmörgås och fika men medan jag satt å redovisade såg jag hur alla packade ihop och åkte hem. Så när mitt seminarie va slut va jag istort sett ensam kvar på skolan...men känslan var iallafall skön! Mitt flesta jullov hade börjat och känslan i kroppen sa att jag klarat dagens eximination!

Ludde fick idag målvaktshandskar av tomtarna i forsbacka! Han är sjukt nöjd och står i mål hela tiden! Just här vilar han...
när D tränade en kväll åkte jag å barnen och köpte ramar till våra nya familjebilder:)
Idag badade och som vanligt blev det fika efter:)
Resultatet när familjebilderna kom upp på väggen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0