Trötta barn...

Klockan är 19.06 å båda barnen sover. Eller jag tror båda sover... Vilma är så duktig nu så det räcker med att säga godnatt och att vi älskar Henne å en puss såklart. Sen somnar hon gott själv medan jag nattar Ludde. Han är fortfarande lite bökig men hoppet är det sista som överger...så snart kan han oxå komma till ro själv✊ 

Ludde har haft en kanondag på förskolan och visat sitt rätta Ludde:)

På eftermiddagen kom familjen Grunning hit och fikade. Alltid lika trevlig! 

D har spelat första matchen i Championscup och den vann de med 5-1 så nu får vi hem en glad pappa. 




Nu ska jag mysa ner mig i soffan och njuta av lugnet.

Natti natti...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0