Måndag igen:)

Helgen gick i ett rasande tempo...(som vanligt)...

Igår morse åkte vi till Uppsala. Jag hade fått tips om ett vedstativ jag inte kunde låta bli att vilja ha så jag lämnade bara av barnen och D i drälinge innan jag begav mig vidare till Barkarby för shopping. Jag är supernöjd med resultatet:)
 Tänk att det såg ut såhär innan vi renoverade😁😅


När jag kom tillbaka blev det utelek i det underbara höstvädret...







Vilma hjälpte pappa att packa klubborna innan matchen...


Bollnäs gick segrande ur denna match och vi fick med oss en glad pappa hem:)





Nu sover båda barnen och jag ska ner och städa lite innan jag slår ner min trötta kropp i soffan... 
 
Natti natti...




Kommentarer
Anonym

Vart är det fina vedstället ifrån?

Svar: Från mio:))
Maja

2015-10-05 @ 21:50:44
Jessica

Hela vägen till Barkarby. Fanns de inte lite närmare, eller va de bara en skön avstickare😉 Snyggt blev de iaf! Saknar er❤️

Svar: 3 mio i Sverige hade tagit in dom😁 Barkarby, kungenskurva och city tror jag det va🙈😅 tänkte på er extra mycket när jag såg skälby skylten💗 saknar er oxå. Vi måste ses när ni kommer hem😘😘
Maja

2015-10-06 @ 05:38:34
Anonym

❤️

Svar: ❤️
Maja

2015-10-06 @ 21:31:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0