....

I torsdags ringde de från förskolan och sa att Ludde hade problem med andningen så jag avslutade dagen fort. Jag och Vilma begav oss till sjukhuset för att läkarna skulle undersöka L.  På sjukhuset charmade han alla och det var ingen som trodde vi var där pga honom. Läkaren tyckte inte heller det verkade vara något mer än en förkylning som satt sig på luftrören och det lugnade mitt mammahjärta väldigt. Skönt att kunna andas ut. Vi åkte istort sätt direkt ner till arenan för att se Bollnäs-villa där Bollnäs vann. Så en bra start på cupen.



 


 Fredagens match gick inte lika bra och slutade med en knapp förlust mot Västerås...

Å lördagens morgonmatch gick lika dant. Bollnäs vaknade lite försent och ryssarna vann med 4-3... Vilket oxå ledde till att de inte gick vidare. Istället fick vi heja på SAIK som gick hela vägen till final men där tog energin slut...













Imellan matcherna åkte vi ut till stugan och det var verkligen en magisk eftermiddag där...










Nu ska vi mysa ner oss i soffan och invänta bron på tv. Natti natti...


Kommentarer
Jessica

Va e de jag har missat? Har ni köpt stuga?😘

Svar: Ja det har vi Jessica, det här betyder att vi pratar för sällan. Ring när ni kommer hem från USA 😘😘
Maja

2015-10-11 @ 21:42:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0