Solen kom tillbaka...

Vaknade kl 05.05, skulle viljaskriva självmant men så var det dessvärre inte. Min alldeles egna väckarklocka ropade och sa att det var morgon. Inte ok alls om ni frågar mig men idag lös iallafall solen vilket var väldigt positivt.

På förmiddagen cyklade bara jag och Vilma på en liten utflykt. 


När vi kom hem hjälpte barnen mig att plocka lite bär i trädgården som vi skulle ha efter lunchen...





Blomman jag fick av Charlotta när jag fyllde år lever och blommar än...


Efter lunch cyklade hela familjen till högbo. Ludde höll på att bli nersprungen av något flygfä på parningsjakt. Han blebmv totalt livrädd... Annars var allt som vanligt där. 


Annars har det inte hänt så mycket och nu ska vi försöka göra ett litet ryck hör hemma.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0