Ett dygn i Stockholm

I torsdags var Linnea, fröjdan och lilla söta Isabella här på fika och även middag. Till fika blev det såklart hallonpaj med hallon plockade i trädgården,


Vilma tyckte det var väldigt mysigt med en bebis medan Ludde mest ville leka med henne...










Ev väldigt mysig eftermiddag och kväll....

Gårdagen började med sooool!!! Fast en aningen för tidigt... Ludde verkar ha dn inställd väckarklocka på 04.50..,


Vid 05.30 begav vi oss på promenad för att inte väcka V å D...


Hane iallafall väldigt glad på morgonkvisten och det gör att min kroniska trötthet försvinner lite iallafall..,




Det fortsatte med lek i trädgården, allt innan klockan slagit 7...busunge...




På förmiddagen han vi med utelek och mys hos grannen innan det var dags för mig att ta tåget till Stockholm. D och barnen blev bjudna på både fika och middag när jag åkt.

För mig och Sofie blev det shopping och god mat innan vi somnade som stockar på hotellet. Jag sov från 01-09 i ett streck utan att vakna en gång! Det har inte hänt sen långt innan Vilma föddes:)helt underbart! Tack Sofie att du följde med på det här.


Vi startade dagen med god hotellfrukost...och mer shopping:)

Vi hann både äta långlunch i solen och glasspaus innan vi åkte vidare till barkaby innan de butikerna stängde.

Väl hemma möttes jag av en trött å go tjej som ville vara vaken till jag kom hem  och faktiskt ett ganska städat hem:)



Å nu är det dags att krama kuddarna,..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0