Vi lever:)

Här har det hänt massor... Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Från att varit helt inställd på en säsong till i Moskva blev det istället Bollnäs för oss. Anledningen från början att vi valde Ryssland ett år till trots tillökningen i familjen var att jag inte var redo att bryta upp från Sandviken å flytta.
Nu när chansen dök upp från ingenstans med spel på hemmaplan passade Bollnäs bäst med tanke på pendlingsavståndet och det känns helt underbart att vi får vara i Sverige tillsammans hela familjen. Så nu blir det till att söka visum till Hälsingland istället;)

I helgen har min kusin med familj varit här. Vi har hunnit med massor med trevligheter trots allt kaos. 
Torsdagen tillbringades i furevik,underbart väder och en trevlig utflykt.







Fredagen var D först upp till Bollnäs på presskonferens innan vi gjorde klart med det sista på lägenheten. Så nu är den såld och nycklarna lämnade. Det firade vi med premiärbad för Ludvig i badhuset.




Och det tog på krafterna...




Jag och kusin vitamin hann även med lite shopping i Valbo medan grabbarna lagade mat och underhöll barnen.

Lördagen blev inte som vi tänkt oss. Deras lilla dotter Sofi vaknade sjuk, Ludvigs näsa och ögon rann som aldrig förr... Å dom var bara ledsna:(
Vi skulle egentligen på dop men fick ställa in och familjen Odehn fick åka hem i förtid. Men vi hade iallafall några mysiga dagar tillsammans och jag längtar redan tills vi ses igen.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0