Vår/sommar, värmen är tillbaka:)

Vi började dagen med lek på öppna förskolan hela familjen. Ludvig skulle mätas och vägas och då passade vi på att leka lite oxå. Lite kul att gå dit tillsammans. Vilma verkade stolt över att  få visa pappa allt...

Ludvig växer så det knakar... 700g hade han gått upp på 14 dagar... Tror även han kommer bli en liten knubbis:)

Direkt från BVC åkte vi till Valbo för att köpa tv... Men ack nej... Inget namn nämnt men butiken hade inga 50-55tummare på lager i den prisklass vi tänk oss... Så vi fick helt enkelt åka hem utan tv och förhoppningsvis kolla med konkurrenten i morgon om dom har någon fin till oss.

Istället för tv köpte vi en gräsklippare. Så efter lunch premiärklippte vi... Tycker faktiskt det är lite kul å klippa:) kommer nog ångra mig om någon frågar till hösten...

Vilma tyckte inte det var lika kul och vägrade därför vara ute så länge vi klippte:(

Ludde hänger bara med å får gilla läget:)
Idag fick han provligga köksön medan jag packade upp lite lådor i köket:)



Annars har vi bara myst i det fina vädret, ätit glass och gått på stan. Vilma fick smaka på min glass och räckte ut tungan och sa högt blä... Å ville absolut inte ha mer:) desto mer till mig:))

Nu är det fredagsmys i soffan för hela slanten som gäller:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0