Tidsbrist:)

Nu händer det grejer... Mamma och pappa är här och hjälper oss med huset. Vi har börjat flytta lite saker fast att huset inte är riktigt klart än... Men snart så:)

Köket: saknar fortfarande lister lite här och där, socklar, fläkt och handtagen är fortfarande restade..


Badrummet: saknar handdukstork och lite krokar:)


Hallen: saknar nog bara en tröskel nu:) garderoberna är på plats. Jag har tur som har en händig sambo:)


Ludvig har provat å ligga i både vår och vilmas säng:)




Vi har haft spontanfika i trädgården med Elin, Göte å Hedvig:)


Vilma har "ridit" med Ella:)




 
Vi har insett att vi i stort sätt har en hel lägenhet på vinden... Varför lär man sig aldrig att rensa under tiden?! Eller iallafall kanske inte spara på allt för att man kanske kommer använda det senare i livet....
 
Ett gammalt bord som ska säljas... Jag tar samtidigt en stödvila i soffan efter pizzabuffe.. Disken får vänta:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0