Sommar å sol:)

Sommarvärmen är här och jag hoppas den är här för att stanna länge.

För tillfället är vi mest inomhus men det får vara så... Kartonger ska plockas upp och saker komma på sin plats. I allt stök å bök har jag glömt bort vart jag lagt luddes sommarkläder?! Den kortärmade body jag hittade var en av vilmas... Som hon fick av supporterklubben när hon föddes:) lika glad var han för det..


I morse kom Maria å alfons förbi en snabbis och på eftermiddagen Johanna å loui. Vi fick en fin inflyttningsblomma som nu pryder våra utemöbler och då insåg jag att plantering av blomsterlådorna är ett måste.




Joel har varit här hela dagen å hängt. Vilma gav honom till och med en puss när han skulle gå. 

På kvällskvisten har vi varit hos familjen Nordin/Aarni på grillning och jordgubbar. En underbar dag helt enkelt:)

Det bästa man har sätter man på bordet:)






Vilma bus...








Kommentarer
Sarah - Mamma till Julia, född 130207 ♥

Åh vad det ser härligt ut med trädgård!!! :) Längtar mig galen, hoppas verkligen det är sista sommaren någonsin i lägenhet för oss nu...!

Svar: Håller tummarna för er skull. Helt underbart är det:)
Maja

2014-05-22 @ 23:00:44
URL: http://sarahclasson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0