Ryssland...

Idag åker D till Moskva, 
Något papper ska skrivas på... Och när ryssen kallar är det bara att åka. Vad hade hänt om vi var på semester?! Ingen som vet, ingen som vet... Här blir vi bara ett staket kortare till helgen förmodar jag...

Handtagen i köket har kommit men givetvis var det fel skruvar till så det är bara att köpa nya när tid ges:)

Innan D åker idag hjälper iallafall Linus D att få ut det sista ur lägenheten. Tur att han ställer upp i vått å torrt:)

Gårdagen var blev mest till en familjedag. Jag blev uppvaktad av min fina lilla familj. Tänk att Vilma å Ludde redan kan det där med mors dag;)





Vi tog en promenad med vagnarna och spontan besökte familjen Laschka/Edlund:)


Och på kvällen fick barnen bada tillsammans för första gången<3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0