I bland lönar det sig att vara en dryg surtant:)

Efter att allt vi ska ha verkar vara restat hos leverantörerna börjar jag bli smått irriterad... Listen till Mikron kom väl en månad försent, tv-apparater som ej finns i lager, De 12 sista handtagen i köket har fortfarande inte kommit... Fel delar...Utemöblerna som skulle komma förra veckan har de flyttat fram leveransen till V23... Det sistnämnda fick bägare att rinna över... Och efter att jag terroriserat dom blir det leverans av möblera nästa vecka:)) fast å andra sidan kanske jag inte inte ska ropa hej innan de står på altanen:)


Nu håller vi på att tömma förrådet:) tur att vi lyckas pricka in det på årets varmaste och soligaste dag:)) längtar till måndag!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0